Erika Kits Gölevik

copy-erika-kg-1000-pix

http://blog.leila.se/healthyliving/

Jag har hittat min träningskompis blogg!! Hon driver en härlig inspirerande blogg hos Leila.se. Ja, träningskompis och träningskompis, hon är snarare min PT eller instruktör och hon har ingen aning om att jag ens existerar… Känns lite sorgligt faktiskt eftersom det känns som att vi träffas ofta. Några av er kanske har läst i mina tidigare inlägg att jag tränar med ”Linas Kom iform” framför datorn. Och många av de träningsprogrammen leds av just Erika. Hon är superbra så gissa om jag blev glad när jag hittade hennes blogg.

Nu var det inte alls träning som jag sökte på utan jag var ute efter något av Leila Lindholms smarriga recept. Underbara kontraster :-). Så nu blir det ingen mumsig kaloribomb som jag tänkt mig, utan en supertidig morgonträning på simhallen istället. Så kan det gå…..

Eftersom jag faktiskt halvt om halvt har semester så blir det en liten jordgubbsmojito i uterummet. Jag lovar att ta massor av extra jordgubbar i.

Recept och bild kommer från: http://www.recept.nu/leila_lindholm/kalla_drycker_och_smoothies/alkohol/jordgubbsmojito/

Kommentera

