Sommarfötter

image

Ibland behöver man muta sig själv för att orka ge det lilla extra. Min senaste muta var babylena fötter, men först en mil i joggingspåret! Första milen för i år… det var tungt och inte särskilt snabbt. Jag var stel och trött i flera dagar efter men det är ju alltid en början..

Så nu halkar jag runt med påsar på fötterna och nästan kokar i värmen. Men vad fina fötter jag skall ha i sommar :-). Förra sommaren provade jag apotektes Footner Exfoliating Socks. Funkade jättebra!! Men det var lite läskigt när all död hud ramlade av efter några dagar..

Denna gången provar jag Baby Foot istället. Hittade dem när jag skulle beställa annat på Lyko.se. Lite bättre pris… Hoppas på samma toppen resultat..

image

Kommentera

