Stadium

image image

Stadium har sponsrat vår utmaning med träningströjor. Heja stadium!! Och ett litet tryck med hjärtebarnsfondens logga blev det minsann också. Så nu är vi laddade till tusen 😀

image

Om 42 dagar 12 timmar 26 minuter och 44 sekunder så bär det av rullandes (och kanske en del trampandes) 10 mil längs den fina Vättern. Det sägs att det är bra att ha minst 30 mil i benen på cykel innan loppet. Jag har kommit upp i 8 mil hittills. Plus en del mil på träningscykeln i källaren. Får kanske ge mig ut på en eller ett par cykelturer de närmsta veckorna..

Till mitt försvar så springer jag istället. Minst 2 gånger i veckan och ett strykepass på Linas kom i form (bortsett från förra veckans påsklov…). Än så länge är jag inte nervös för cyklingen. Det känns bara kul!

Ha en härlig och solig helg <3. Jag återkommer med min cykelträning..

 

Kommentera

