Ledig dag..

cykel 020

Efter en natt med alldeles för lite sömn så krävdes det en stor kraftansträngning bara för att gå ur sängen.. Men Ida skulle till skolan och jag till tandläkaren så det vara bara att lämna det varma goa täcket. Upp och iväg!
Nu har jag precis ätit lunch och funderar på OM jag skall ta ett träningspass av något slag. En tur till gymmet, springa, cykla, Linas kom iform eller iforms bootcamp dvd. Hittar på tusen undanflykter. Gymmet hinns inte med eftersom Ida snart skall hämtas på skolan, springa går inte eftersom stormen tydligen fördärvat slingan, förresten så är det för kallt och blåsigt ute.. Linas kom i form eller iforms bootcamp dvd lockar inte alls. Gud, så strängt!! Då återstår bara ett pass på träningscykeln. Den står så fint och bara väntar på mig i källaren.. Hör nästan hur den ropar ”Kom igen din latmask..”

Måste bara skriva om när jag var hos frisören sist. Fina, rara Maria, som jag klipper mig hos berättade att hon hört talas om min insamling till hjärtebarnsfonden och ville skänka halva kostnaden för min klippning och färgning! Jag blev så rörd att jag fick tårar i ögonen och jag känner en sådan tacksamhet över hennes och alla andras omtanke <3.
Jag har redan nått 73% av mitt mål med insamlingen och är så sjukt glad och nöjd. Stort tack till alla fina vänner som bidragit till det!!

Funderar på att trycka upp tröjor med hjärtebarnsförbundets logga på till våra lopp. Måste börja att kolla upp detta!!
På tal om insamling och lopp. Om jag nått 73 % i målet med insamlingen så har jag inte kommit upp i med än 20 % i träningsmålen… Oj, nu hör jag träningscykel ropa igen.. "Var är du din latmask..?", Ja, ja jag kommer väl då…
cykel 019

2 thoughts on “Ledig dag..

Kommentera

