Nu är vi hemma igen..

Lund 2013 044

Tack för allt stöd vi fått under dessa veckor, i form av meddelande, kommentarer, sms, brev, besök och en fin korg med godsaker. Det värmde!

Men nu är vi hemma igen. Och det är härligt att bara gå runt bland sina egna saker. Inget plingande och plångande, bara ljudet av TV´n, FIFA spelande, klampande i trappan, basketbollsdunsar, skratt och kiv.
Undra hur länge man njuter av detta?? Snart är säkert vardagen ikapp..

Lund 2013 058

Idag fick jag en tidning i brevlådan… Cykla- Vätternrundans magasin för cykelälskare… När jag läser ordet cykelälskare så förstår jag att tidningen inte är menad för mig. Jag har ju inte ens en ordentlig cykel. Den har säkert kommit fel?! Men det står mitt namn och min adress på den. Jag inser att nu är det allvar. Vi är anmälda till 2 av 4 lopp i tjejklassikern. Det finns inte längre några ursäkter. Dax att återuppta träningen…

One thought on “Nu är vi hemma igen..

Kommentera

