Fantastiskt

IMG_2126
Jag sitter här vid datorn och tårarna trillar. Jag läser på facebook om alla som delat mitt senaste inlägg, jag ser på min blogg otroliga siffror på antal besökare och när jag klickar in på ”Min insamling” ser jag fina vänner som skänkt ett bidrag till forskning för hjärtsjuka barn. Jag har också fått ett helt underbart fint mail, som än så länge är hemligt ;-).
All denna värme och omtanke gör att tårarna i ögonen blir fler och fler. Tur att resten av familjen befinner sig på ovanvåningen…
Tack alla för att ni finns, ni betyder så mycket ❤

Nästa inlägg skall inte bli så sentimentalt, jag lovar!!

Bilden på rosen är lånad från en av mina favoritbloggar: http://www.femme.se/jennysmatblogg/

2 thoughts on “Fantastiskt

Kommentera

