Min födelsedag

19 augusti 014

Jag har haft en enligt mig alldeles perfekt födelsedag.
Dagen började med en ”skönsjungande” sambo och frukost på sängen. Så skulle jag kunna börja varje dag <3.

Efter frukost var det dags för skolstart. Det var en liten tjej med fjärilar i magen som jag följde till skolan. Men hon fick sällskap av 25 andra blyga och tysta nya skolbarn. De var dock inte lika tysta när jag hämtade henne när skoldagen var slut :-).

Jag har grym träningsvärk efter gårdagens gympass. Mage och armar är så ömma. Jag kan knappt skratta..
Men jag trotsade värken och gav mig iväg på en 6 km tur på slingan. Det gick hur bra som helst men efteråt blev träningsvärken ännu mer påtaglig!
I eftermiddag hade jag en mysig fikastund med mina fina föräldrar. Mamma hade med sig både kladdkaka och rulltårta. Mums!

Dagen avslutades med kantarelltoast och soffhäng. Idag njuter jag bara av att fylla år. Men imorgon återkommer jag med hur det är att bli 41..

Kommentera

