Inför skolstarten..

skolstart 024
Nu håller jag på att planera inför barnens skolstart. Imorgon börjar allvaret igen..
Ida skall börja skolan, eller förskoleklass för att vara exakt. Skolväskan är packad och kläderna framhängda. Det känns stort och spännande. Konstigt nog så somnade hon i tid ikväll. Värre blir det nog med killarna, som helt vänt på dygnet i sommar. Jag tror att vi alla kommer att må bra av lite rutiner igen!

Igår hade jag ju planerat mitt första besök på gymmet, men vaknade upp med värsta migränen. Det händer inte så ofta, men när det väl händer så är jag inte särskilt alert kan jag säga.. Men idag var jag där och körde igenom mitt program. Det kändes riktigt bra och mycket!! När jag gjorde vissa övningar, framför allt magövningarna, så skakade hela kroppen. Jag gissar på att jag lär ha duktigt med träningvärk imorgon!!

Kommentera

