Ordningen är återställd

iphone 2012-13 007

Ordningen är återställd och alla är hemma igen.
Det var en glad, nöjd och trött kille som vi hämtade hem ifrån fotbollslägret. Han hade, förutom minnen för livet och nya kompisar, även fått många nya träningtips både vad det gäller fotbollsträning och fysträning. Kostläran undrar jag dock lite över. På vägen hem ville han åka inom McDonalds och hela eftermiddagen har det varit ett himla sug efter godis.
Med sig hem fick han en träningrapport med fina vitsord 🙂 . Men mest stolt är han nog över att han nästan klarar av att stå böjd framåt med en fotboll balanserande på nacken och samtidigt ta av sig sin t-shirt. Jo jo, det ni.. Rena rama partytrickset! Man lär sig en massa bra saker på läger.

Nu har jag packat upp alla sunkiga träningskläder. Den ena väskan luktade inte mumma… Men vad kan man vänta sig efter en veckas intensiv träning?? Något som oroar mig mer är alla rena kallingar som jag packade upp.. Var finns de smutsiga..?? Jag hade packat ner 14 st kalsonger och hem kommer 11 st fortfarande lika rena.. Ja ja han hade iallafall duschat varje dag..

Efter nästan en vecka utan dator blir det nu en stunds surfande och jag tjatar inte ett dyft om att han skall gå ut.. Men det gör däremot lillasyster..

Kommentera

