Träningsläger

ravelli camp
Packat och klart inför årets bästa vecka; Ravelli Camp!!
Det har packats ner många ombyten av träningskläder, luftmadrass, sovsäck, handdukar och en hel del annat smått och gott. Dock inget godis eller snacks, eftersom det är godisförbud!!
Det är såklart inte jag som skall iväg utan mellansonen. För tredje året i rad skall han och två kompisar åka iväg på Camp. En hel vecka med det bästa som de vet, nämligen att spela fotboll!
Uppstigning klockan 7, fysträning, teori, kostlära och så klart massor av fotbollsträning hela dagarna. Ordning och redan och förstås lite busiga upptåg. En vecka då de får möjlighet att träffa andra killar och tjejer med samma intressen. Jag är faktiskt lite avundsjuk.

Det kommer att blir lite tomt här hemma, som det alltid blir när någon är iväg. Men snart är det lördag och då får vi träffa honom igen :-). Jag vet sedan tidigare år att så många telefonsamtal kan vi inte vänta. Möjligen om jag skickar tillräckligt många sms så kanske jag tillslut får ett svar ”Allt bra!”.

Så till min fina, härliga unge: Ha en toppenvecka, det är du värd ❤

Kommentera

