Intersport


Idag skall vi till min favoritaffär, Intersport. Jag vet inte varför jag tycker så mycket om att vara där. Det är inte alls samma känsla när jag går in i en klädbutik och absolut inte i en mataffär. Men jag tror att de handlar om drömmar eller att försköna sin egen självbild. Ok, detta stämmer förmodligen inte på de flesta som handlar i sportaffärer. De är säkert atleter och går dit för att de behöver nya fotbollsskor eller löparbyxor.
Jag brukar gå dit och titta runt på allt, löputrustning, fotbollsskor, ja t o m fiskegrejer. För det mesta handlar jag inget till mig själv, utan det blir till barnen. Men när jag går där ifrån så är jag lite rakare i ryggen och lite raskare i stegen. Och shit, vad jag känner mig sportig. Det är jag och elitidrottarna..

So Intersport here I come!!

Kommentera

