Toppkund

iphone 2012-13 005

För att på ett enkeltvis äta bra och varierad kost så har vi Linas matkasse. Jag tycker det är jättesmidigt! Maten är god och nyttig.
Vi har haft Linas ganska länge och även i denna klubb är jag toppkund :-). Jag vet inte om jag känner mig hedrad över att vara toppkund i olika klubbar, ICA, MedMera, Linas …; snarare kan jag känna mig dum och slösaktig.

Priset tog nog när jag var guldkund på NK. Vi letade möbler på nätet till vardagsrummet och föll för NewPort. Det visade sig att deras butik fanns på NK i Stockholm.. Efter mycket om och men beställde vi tillslut möblerna via telefon. Jag blev samtidigt kund i NK-nyckeln. Jag fick ett vitt klubbkort ganska omgående, strax därefter var det uppgraderat till ett svart kort. Sedan dröjde det inte länge innan det kortet uppgraderades till ett guldkort!! Jag var allt lite stolt över kortet.. Med detta kort så fick jag gratis kaffe på ett av deras café och jag fick även gratis inträde till toaletterna VARJE GÅNG som jag var på NK. Utöver detta fick jag poäng på det som jag handlat för. Detta är nu några år sedan och året efter fick jag betala för att vara medlem..
Jag hann aldrig åka till Stockholm och dricka mitt kaffe eller gå på NK´s toalett under mitt guld år. Men mina poäng finns kvar och i sommar skall vi åka dit och använda upp dem. Tänk, det räcker kanske till en fika för hela familjen..

Nu åter till att vara toppkund hos Lina´s. Detta innebär att jag får tillgång till deras ”Kom i gång”-klubb. Och det kan ju passa mig riktigt bra! Jag återkommer med utlåtande senare..

4 thoughts on “Toppkund

      • Rätt gissat!
        Jag har bara ett konto för att kunna logga in på en kompis blogg som inte är offentlig. Blogga har jag inte börjat med….ännu 😉 kram

Kommentera

