Hemmaträning..

iphone 2012-13 004
>För någon vecka sedan ringde en försäljare från Iform. Jag var tydligen en av deras trognaste kunder och han förstod att träning var en stor del av mitt liv.. hmm, han pratade på så jag lät honom tro det, tills han frågade vad jag tyckte om dvd´n som de skickat.. Vaa ähh dvd?? Han låtsades inte höra och ville skicka en ny till ett extra bra pris.
Eftersom jag skall jobba ikväll så letade jag fram dvd´n. iFORM bootcamp; fasta skinkor och snygga lår. Låter himla bra, tycker jag 🙂
Dvd´n innehöll ett 20 minuter långt trängsprogram och kan säga att jag blev både svettig och rejält trött. Vissa övningar var helt omöjliga att göra!! Men nu efteråt känner jag mig riktigt pigg!!

3 thoughts on “Hemmaträning..

Kommentera

